Generelle oplysninger

Simply Tea
Anpartsselskab
CVR. nr. 34614245

Adresse: Skovvangsvej 25, Krakær, 8400 Ebeltoft
E-mail adresse: mail@simplytea.dk

Telefon: 22393077

Etablerings-år: 2008

Om Hjemmesiden

Hjemmesiden opdateres alle hverdage. Vi tager dog forbehold for udsolgte varer.

Bestilling

På www.simplytea.dk kan du kun bestille varer via vores hjemmeside. Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du altid mere end velkommen til at kontakte os.

Det er også muligt at bestille på telefon 22393077 eller via e-mail på mail@simplytea.dk ligesom der kan købes varer på Simply Teas butik i åbningstiden.

Butikken på Mols

Mandag: Lukket
Tirsdag: Lukket
Onsdag: Lukket
Torsdag: kl. 12:00 – 17:00
Fredag: kl. 12:00 – 17:00
Lørdag: kl. 12:00 – 17:00
Søndag: Efter aftale

Jul åbningstider

Alle priser på websitet er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser.

Når du handler med www.simplytea.dk indgås aftaler på dansk

Det er ikke muligt at se tidligere ordrer, når du logger på hjemmesiden. Hvis du ønsker at modtage et nyt eksemplar af din ordrebekræftelse, kan du sende en mail til mail@simplytea.dk

Fragt

Vi tilbyder følgende forsendelsesmuligheder. Priserne er inkl. moms

Forsendelsesmuligheder vil blive opdateret ved betaling på siden Kasse.

Vi sender ordre fragtfrit til din valgte pakkeshop eller erhverv. Det gælder for web-bestillinger på 700 kr. eller mere.

Ønsker man pakken leveret til døren, skal man vælger .

Ønsker man pakken leveret i carport eller skuret kan Simply Tea ikke være ansvarlig for forsvunden eller beskadiget varer, derfor anbefaler vi at afhente pakken på posthuset.

Levering

1-7 hverdage i Danmark afhængigt af forsendelsesmethoden.

Udsolgte varer

Det kan ske, at det ikke er muligt for os at levere alle køb her og nu, for eksempel hvis der er stor efterspørgsel på en vare og vi pludselig ikke har flere på lager. Skulle det ske, gør vi selvfølgelig, hvad vi kan for at bestille varen hjem så hurtigt som muligt.

Løbende orientering

Når du bestiller, kvitterer vi med en e-mail, så du ved, hvornår du kan regne med at modtage varen. Vi holder dig tillige løbende orienteret om varen, hvis det skulle ske, at vi mod forventning ikke kan levere produktet her og nu.

Betaling

På www.simplytea.dk kan der betales med:

Dankort
Visakort
Mastercard
MobilePay

På www.simplytea.dk lægges der ikke gebyr på betaling med kort.

Betales med betalingskort er du altid sikret mod misbrug, du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tifælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr., når dit dankort misbruges ved brug af pin-koden.

Data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypterede (SSL), og det er således kun Nets, der kan læse dem. Hverken Simply Tea Aps eller andre har mulighed for at læse dataene.

Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra Simply Tea. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

Fortrydelsesret

Simply Tea tilbyder te og tilbehør af høj kvalitet, og vi lægger stor vægt på, at enhver vare – stor som lille – er i perfekt stand, når den når frem til dig.

Hvis ikke du er tilfreds med det, du har købt, har du altid 14 dages fortrydelsesret, når du handler på www.simplytea.dk. Fortrydelsesretten løber fra den dag, hvor du har modtaget din vare.

Fortrydelsesretten kan kun benyttes, hvis varen tilbageleveres i væsentligt samme stand og mængde. Fortrydelsesretten bortfalder altså, hvis du bruger varen på en måde som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt. Te som er taget hul på kan ikke fortrydes.

Når fortrydelsesretten udnyttes, skal du selv betale portoen for at sende varen retur.

Din ordre skal sendes retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du afholder selv de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varerne.

Du bærer risikoen for varen fra varens levering, og ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.

Varen kan sendes til:
Simply Tea
Skovvangsvej 25
Krakær
8400 Ebeltoft

Du kan også fortryde ved at nægte at modtage varen eller aflevere den personligt på ovenstående adresse i butikkens åbningstid.

Når du fortryder dit køb tilbagebetales købesummen naturligvis til dig. Dette gøres ved en overførsel til din bankkonto, når vi har fået varen retur og kontrolleret, at den lever op til reglerne for fortrydelsen. Det er derfor vigtigt, at vi får oplyst dit registreringsnummer og kontonummer.

Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto, hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Bemærk – vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Du finder standardfortrydelsesformularen her.

Når du køber tekurser og te-oplevelser køber du et billet, derfor har du slet ikke fortrydelsesret.

Reklamationsret

Når du handler på www.simplytea.dk har du selvfølgelig reklamationsret. Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Der skal reklameres inden rimelig tid, efter at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden for 14 dage efter at manglen er opdaget, vil reklamationen som regel være rettidig.

Er varen beskadiget, kontakter du os blot og får en returseddel. Hav gerne ordrenummer ved hånden, når du ringer, det letter ekspeditionen. Nummeret står på den ordrebekræftelse, vi har sendt til dig. Har du spørgsmål ud over dette eller forslag til forbedringer, så skriv til os på adressen mail@simplytea.dk. Vi hører gerne fra dig!

Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal det indsendes til os på vores adresse. Når du returnerer varen, bedes du angive følgende: beskrivelse af fejlen. Bemærk – vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller andet.

Husk altid at sende varen tilbage i forsvarlig emballage. Reklamationsretten er begrænset af varens naturlige holdbarhed samt korrekt opbevaring.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til mai@simplytea.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Læs mere hos Forbrugerklagenævnet.

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse mail@simplytea.dk